fredag 17 augusti 2012

Ser fram emot höst 2012...

Nu är ju i alla fall sommarlovet snart över och jag känner mig redo för hösten. Förutom skolan så ska det ju hinnas med att läsas en del också, några böcker som ska läsas i höst är...

-Divergent - Veronica Roth
Står näst på tur, finns i min bokhylla!

-Harry Potter och dödsrelikerna - J.K Rowling
Jag har läst den en gång förut men insett att det inte finns någon recension här på den. Vem vill inte läsa om slutet på denna fantastiska berättelse?!

-Glitch - Heather Anastasiu
Nyutkommen bok som liknar the host lite i berättelsen verkar det som.

-the Iron Daughter - Julie Kagawa
fortsättningen på the Iron King! Jag måste bara ha denna bok!


- Ten - Gretchen McNeil
Verkar spännande och utkommer i september!

Och självklart...
Finale - Becca Fitzpatrick
Slutet på the Hush Hush saga kommer den 23 oktober!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar