tisdag 4 september 2012

Books, books give me more books!!

Hur lång är din att-läsa-lista? 10 böcker? 50? 80? (Har du ingen bok du känner att du vill läsa? Toppen! För vi bokbloggare är till för att ge dig tips, så kolla runt lite!)Jag har 87 i alla fall på min to-read-lista på Goodreads. Det värsta är ju när man inte riktigt vet hur man ska få tid att läsa så många böcker när listan bara blir längre. Hur ska man hinna med allt?!

Jag beställde här om dagen fyra nya böcker och det var en salig blandning där det fanns uppföljare, sådana-böcker-jag-velat-läsa-jättelänge och nya böcker. Slut på tjat och nu ska ni få se vilka böcker som är adresserade hem till mig!

The unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin
Faller under kategorin: sådana-böcker-jag-velat-läsa-jättelänge. Den har fått bra recensioner av många bokbloggare vilket väcker intresset, sedan har den en lite speciell handling och ett coolt omslag.

The Iron Daughter - Julie Kagawa
The Iron Fey del två. Boken som fick mig att älska faeries! Julie Kagawa är en fantastisk författare som alltid överraskar mig. The Iron King var så bra att jag bara var tvungen att beställa uppföljaren!

Glitch - Heather Anastasiu
Nyutkommen bok som handlar om en dystopisk värld där alla människor styrs av datorer. Dom är helt okapabla till att ha egna tankar och känslor. Men plötsligt börjar en tjej glappa och få egna tankar och historien tar sin början.

Insurgent - Veronica Roth
Andra delen i Divergent-triologin. Jag fullkomligt, totalt älskade Divergent så jag hoppas att denna är minst lika bra! (ingen press)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar