söndag 2 september 2012

Sammanfattning Augusti 2012!

Jag tycker att jag har varit rätt så flitig i mitt läsande denna månad! Det har varit en blandad kompott på böcker (icke-fantasy, fantasy, sci-fi, dystopi, humor, svenskt, engelskt)


Divergent
Böcker jag har läst (4):
The Iron King (Betyg: 5/5)
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann (Betyg: 4/5)
Paranormalcy (Betyg: 4/5)
Divergent (Betyg: 5/5)

Alltså tre engelska böcker och en helsvensk!

Favoriten:
Surprise, surprise! Favoriten blev Divergent!
Jag älskade hur boken var uppbyggd och hur den sög in mig från första stund!

Övrigt som hänt i AUGUSTI 2012:
Jadu, nog har det hänt en del denna månad. Förutom att skolan började så finns det ju andra saker som hänt! Men det största inom bok/film-världen är
The Hunger Games DVD kom ut den 18:e har näst intill blivit besatt av denna serie ännu en gång!
Finnick har blivit castad, Sam Claffin! (Har sagt det många gånger nu, jag vet!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar