lördag 16 februari 2013

Hemma igen!

Nu är jag hemma igen från alperna, jag har haft det väldigt bra och är fri från skador!
Jag började som sagt med 'Beautiful Creatures' och har ungefär 70 sidor kvar. Jag har haft svårt för att fokusera på annat, har bara tänkt på vad som kommer att hända i boken!
Jag var även inne i skidortens enda bokhandel, den var mycket liten men hade ändå en halv hylla med engelska böcker, varav ett hyllplan var fyllt med engelska ungdomsböcker (Twilight-serien+Bree Tanner, The Host, The Hunger games-serien och Eragon). Men det roligaste var ju att titta på alla de tyska/österrikiska omslagen! Jag hann med att titta på hela hungerspelen-omslagen som jag tycker är väldigt fina, sedan bredvid stod Rubinröd-boxen (kan säga att den sista boken såg rätt mastig ut!). Lillasystern har beställt Rubinröd nu så det blir till att låna den av henne snart!

Hoppas ni alla har haft ett härligt sportlov, eller ni som inte har haft det än hoppas jag får ett härligt sportlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar