lördag 9 februari 2013

Sportlov!

Nu är det sportlov! Detta betyder att jag lämnar Sverige för en vecka nere i Alperna (Taggad!!) Jag har laddat upp med böcker och funderat på vilka jag ska ta med, förra året läste jag Catching Fire av Suzanne Collins, det känns som att det var längre sedan men, men.

Den bok som jag tänker läsa i år blir:
 Filmen kommer ut på bio den 13 februari! Dock har jag sett att den spelas på ett väldigt begränsat antal biografer i Sverige!

Jag tar även med mig:
Ifall jag mot förmodan skulle läsa ut Beautiful Creatures!

Tänk även på att jag kommer att ha en begränsad åtkomlighet till internet, därför har jag tidsinställt ett par inlägg (bland annat recensioner på Dödsritten och Tell the Wolves I'm Home), och det kommer kanske ta lite tid innan jag godkänner och svarar på kommentarer! Men jag ska göra mitt bästa! 

Ha det bra allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar