fredag 22 februari 2013

Tell the Wolves I'm Home på svenska!

För endast ett par veckor sedan läste jag Tell the Wolves I'm Home och tänkte direkt att den här boken måste översättas till svenska. Idag fick jag det glada beskedet att X-puplishing ska ge ut den på svenska!

Vi fick den!!!!! Världen kan vara bra fin ändå. I höst kommer den ut, Tell the Wolves I’m Home, av Carol Rifka Brunt. Vi längtar!

Jag ska hålla mig uppdaterad och rapportera vidare till er om vad som händer. Det är en jättebra bok som definitivt förtjänar mer uppmärksamhet! Här kan ni läsa om vad boken handlar om (obs! engelska) och ni hittar min recension på boken här!

Tell the Wolves I'm HomeTell the Wolves I'm Home  

1 kommentar:

  1. Åh så skoj, då väntar jag och läser den på svenska =)

    Hoppas den får ett lika fint omslag som nån av dem du visar här ^^

    SvaraRadera