fredag 8 mars 2013

Lite smått och gott!

Foxfire : confession of a girl gangTänkte bara uppdatera lite smått och gott om vad som händer just nu!

Skrivandet
Jag har skrivit halva min disposition! Har fått lite skrivkramp nu och det står lite still, men jag jobbar på det. Det är väldigt spännande att äntligen få ner en av mina berättelser på papper, seriöst denna gången också!

Läsandet 
Just nu läser jag FOXFIRE av Joce Carol Oates. Jag har velat läsa den här länge, men istället för att läsa den har den stått i hyllan och samlat damm. Men den verkar väldigt bra, ett plus är också att jag läser den i svenskan!
Blood Red Road
Bokköp
Nästa vecka kommer ett nytt 'Nytt I Hyllan'-inlägg då jag troligen får hem mina beställningar då! Den kommer innehålla recensionsexemplar, bokköp, bokreaböcker och köp av böcker från en annan bokbloggare!


Nästa vecka kommer även en recension på Dustlands: Blood Red Road (Blodröd väg) av Moira
Young!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar