söndag 24 mars 2013

Semester Söndag [1]

Under 'Semester Söndag' kommer jag att lägga upp en bok varje gång som jag planerar att läsa under uppkommande lov! Det kommer att innehålla böcker jag kanske redan äger eller böcker som jag planerar att köpa/låna.

Eftersom påsklovet redan börjat för mig, så ger jag härmed mig tillåtelse att lägga upp alla böcker som jag planerar att läsa!

The Evolution of Mara Dyer
Uppföljaren till 'the Unbecoming of Mara Dyer' och från vad jag har läst på baksidan så verkar den här faktiskt bättre än den första!

Kretsen
Har fått många bra recensioner och jag längtar efter att läsa den!

The Fault in our Stars
The Fault in Our Stars
Ärligt talat så är jag lite rädd för att läsa den här bara för att den i stort sett bara har fått strålande recensioner och för att cancer är ett ämne som ligger nära mig! (VARNING! Obeskrivligt Skyhöga Förväntningar)

2 kommentarer:

  1. Jag är också rädd för TFIOS!! Alla älskar den och jag har inte ens läst någon John Green-bok tidigare... Dessutom hör jag att den är sorglig och sorgliga böcker är så sorgliga!

    SvaraRadera
  2. Jag var jätterädd över att bli besviken när jag läste TFiOS, men den var precis lika bra som alla säger. Hoppas du gillar den. :)

    SvaraRadera