tisdag 23 april 2013

Bara en vecka kvar!

Nästa tisdag, då ni, då kommer det att ända grejer! Tre grejer, närmare bestämt, som jag har längtat till väldigt länge!

1. The Eternity Cure kommer ut! Gah! Uppföljaren till 'the Immortal Rules' av Julie Kagawa. Som jag har längtat! Första boken var riktigt bra, så jag längtar verkligen till nummer två. De som har läst ARC:s har tyckt om den så jag har en bra magkänsla!

2. Sweet Evil's uppföljare Sweet Peril släpps! Liksom den tidigare boken så har jag väntat väldigt länge på den här. Det som var extra jobbigt var att det till en början inte var säkert att uppföljaren skulle publiceras, men tur att det blev så! Bara hört positiva saker om denna med!

3. Nu till det riktigt spännande... Jag kommer att öppna den första tävlingen här på bloggen! Kl. 8.00 kommer jag att publicera det första inlägget som kommer innehålla information om tävlingen, vad ni ska göra och så klart vad priset är! Håll utkik!

3 kommentarer:

  1. Låter jätte roligt med en tävling! :) Längtar!

    SvaraRadera
  2. Vet du om att man redan kan beställa The Eternity Cure i paperback från svenska hemsidor? :P Min är redan på väg! :D

    SvaraRadera
  3. Kolla in dessa:
    http://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?ac_used=no&search_word=the+eternity+cure
    http://www.adlibris.com/se/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=the+eternity+cure&title=the+eternity+cure&fromproduct=False

    Bokus är billigare iallafall, bara så att du vet! :P

    SvaraRadera