tisdag 21 maj 2013

Lite trendigt

Jag har sett att på senare tid så har fler och fler läst "The unbecoming of Mara Dyer" och "The Evolution of Mara Dyer". Det är jättekul tycker jag för att det är en av mina favoritserier. Det är roligt när man märker att en bok börjar "trenda" lite. En läser den och så kommer fler och fler på att man har den hemma och sätter i gång och läser. En några andra böcker som har "trendat" är Rör mig inte!, Jellicoe Road, Cirkeln, Divergent, Hungerspelen och för inte så länge sedan Soul screamers- serien. Något som är bra med att det är många bokbloggare uppmärksammar en bok är att den ofta blir översatt till svenska i och med att förlagen ser att det finns ett intresse för böckerna i landet. Så kom igen nu, kan vi inte få Mara Dyer-serien översatt?!

1 kommentar:

  1. Jag har taggat dig i Tegelstenstaggen. Mer info här: http://bokugglan.blogspot.se/2013/05/tegelstenstaggen.html

    SvaraRadera