tisdag 14 maj 2013

Syskon/Kärlekspar

Det är väldigt många böcker som nu görs till film. Allt detta för att fånga nästa fenomen inom filmvärlden. Två filmer som jag är väldigt taggad på är Divergent och The Fault in Our Stars. Något dessa har gemensamt är tjejen som spelar huvudrollen, Shailene Woodley (väldigt talangfull).

Nu har det även bekräftats vem som kommer att spela hennes pojkvän i The Fault in Our Stars. Rollen som Augustus Waters gick till Ansel Elgort. När jag såg bilden på honom blev jag glad, han passade in på hur jag tänkte mig Augustus.

Men här kommer den riktiga twisten på det hela, Elgort har en roll i en annan högaktuell film. I Divergent. Där han spelar Caleb Prior, bror till Tris Prior. Huvudrollen. Som Shailene spelar. Det blir lite komiskt när de i ena filmen spelar syskon och i andra ett kärlekspar! Ska bli kul att se!

Shailene Woodley PictureAnsel Elgort Picture

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar