fredag 10 maj 2013

Tegelstenstaggen!

En till Tag! Den här gången är det Nelly som har översatt en tag från en engelsk booktuber. Jag blev själv taggad av Ebba till att göra taggen.

Reglerna är enkla, det är bara att fiska fram de fem tjockaste böckerna jag har läst och de två tjockaste böckerna som man har på sin att-läsa-lista. Vad jag har förstått ska alla finnas i bokhyllan hemma(?).




Fem tjockaste som jag äger och har läst:
1. Harry Potter och Fenixorden


2. Beautiful Creatures


3. The Host


4. The Evolution of Mara Dyer


5. City of Glass



Två tjockaste som jag äger och ska läsa:
1. Eld


2. Varsel



Jag taggar vidare Cecilia (Bookobsession), Natalie (Magical Books), Linnea (Lijobooks) och Petra (Petras Bokblogg)! Ser fram emot att se vad ni har för tjocka böcker i era hyllor!

1 kommentar: