söndag 28 juli 2013

När hyllan är tom blir det andra bullar...

I början av detta året hade jag turen att vinna två böcker. Sedan köpte jag fyra till och efter det fick jag även hem en massa recensionsexemplar. Det gjorde att min lista på olästa böcker växte sig större och större. Och om det inte är nog med det så har jag haft ett par lässvackor.
Men nu har jag läst de flesta och jag har bestämt att efter jag har läst ut alla så ska jag skapa nya regler för mitt bokshoppande.

Nya regler:
- Inte beställa mer än fyra böcker i taget.
- Max 1 recex i månaden.
- Beställ böcker först när du har börjat på den sista olästa boken du har.

Det här hoppas jag kommer att hjälpa mig mot att hamna i samma eller en ännu värre situation igen!

1 kommentar:

  1. SV: BARA SJU STYCKEN?! Jag är fruktansvärt imponerad! Du är härmed min förebild ;D

    SvaraRadera