torsdag 11 juli 2013

Var hälsad Ledighet!

Nu har min nio dagar långa ledighet börjat! Wihoo! Jag har jobbat det mesta i juni och det betyder att det inte har blivit så mycket läst alls! Men nu så!

Som nog ingen har undkommit har det varit ett läsmaraton kallad läs-a-lot som många deltagit i. Men eftersom jag har arbetat så har jag inte kunnat vara med. Så jag tänkte att jag kör en light-version av maratonet nu.

Som ni kanske vet så läser jag ju The Eternity Cure av Julie Kagawa nu. Men sedan har jag tänkt att jag ska läsa ett par böcker till på ett par dagar här. Det är:



Frost (Mercy Falls Vargar, #1)

Finale (Hush, Hush, #4)


Soul Screamers Volume One (Soul Screamers, #0.5-2)

Som ni förstår kanske det inte blir jättemycket nya inlägg här på bloggen nu heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar