söndag 25 augusti 2013

Detta ska läsas: Uppdatering [5]

Beautiful Disaster (Underbara Helvete) - Jamie McGuire
Born Wicked (Farlig Förmåga) - Jessica Spotswood

The Carrie Diaries - Candace Bushnell
Cinder - Marissa Meyer
City of Glass - Cassandra Clare

Dead Time (Tid att Dö) - Anne Cassidy
Don't Breathe a Word - Jennifer McMahon

Eld - Sara Bergmark Elfgren, Mats Strandberg
The Eternity Cure - Julie Kagawa 
The Evolution of Mara Dyer - Michelle Hodkin

The Fault in Our Stars (Förr eller Senare Exploderar Jag) - John Green
Finale (Änglarnas Kamp) - Becca Fitzpatrick


Graceling (De Utvalda: Tankeläsaren) - Kristin Cashore

The Iron Legends - Julie Kagawa

The Lost Prince - Julie Kagawa

Mind Games - Kiersten White

Obsidian - Jennifer L. Armentrout

The Raven Boys (Kretsen) - Maggie Stiefvater

Shatter me (Rör mig inte!) - Tahereh Mafi
Shiver (Frost) - Maggie Stiefvater 
Soulless (Själlös) - Gail Carrgier
Soul Screamers Vol. 1 - Rachel Vincent
Sweet Peril - Wendy Higgins

Vi är inte sådana som i slutet får varandra - Katarina Sandberg



Då var jag klar med alla dessa olästa böcker i hyllan. Men jag ska vara ärlig och säga att jag har några kvar som jag inte har läst. Men när jag höll på så kände jag hur jag höll på att drunkna i mina böcker. Jag valde då bort några uppföljare och sådana som jag inte alls var intresserad av längre.
Men ändå, jag har betat av 24 av mina olästa böcker i hyllan! Så jag är nöjd!

Jag får väl ta en ny utmaning till jul eller något!

1 kommentar: