lördag 12 oktober 2013

Tänkte hitta på en grej med våra olästa böcker!

Jo, jag tänkte att det finns ju så många personer därute med alldeles för mycket olästa böcker på sin hylla. Min tanke var då att vi skulle ha ett litet event under en eller max två veckor då vi sätter upp ett mål att läsa så många olästa böcker som möjligt! Detta är bara en liten idé jag har haft och ni får gärna säga vad ni tycker om den! Jag vill höra!
Eventet tänkte jag ha under typ jullovet någon gång så att så många som möjligt kan vara med!

Vad tycker ni om min idé? Känner du att du vill vara med?

6 kommentarer:

  1. Jag är med! Förhoppningsvis är det lite mindre plugg då, men har inget riktigt jullov. Men jag ska försöka! :)

    SvaraRadera
  2. Jag är nog intresserad av att vara med. Skulle helt klart behöva minska lite bland mina olästa böcker. :)

    SvaraRadera
  3. Tycker det låter som en jättebraidé! Jag är gärna med. :)

    SvaraRadera
  4. Sounds awesome!! :D Låter också bra med att göra det på ett lov så man har tid ;)

    SvaraRadera
  5. Det låter jättekul! Jag skulle gärna vilja vara med :)

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med, men absolut under jul då man inte har så mycket plugg!

    SvaraRadera