torsdag 28 november 2013

The Big Reveal: Julkalender 2013

Okej! Nu är det dags! Min julkalender! Om bara ett par dagar så är det redan december! Då kickar julkänslorna verkligen in. Då börjar man lyssna på julmusik och bara myser och förhoppningsvis finns det lite snö också. Jag har tänkt att lysa upp er tillvaro med en liten julkalender som ni kan vara delaktiga i.


Det är nämligen så att varje dag klockan kvart över sju på morgonen kommer jag att lägga upp en liten fråga på bloggen. Många har med böcker och jul att göra, andra med bara böcker eller jul. Jag kommer att besvara alla frågor själv och så får ni gärna göra det också!

Men vad vore en jul utan klappar? Så därför vill jag göra något för att fira er mina kära följare! Jag har därför tänkt att göra julkalendern till en liten tävling!

Så här kommer det att gå till:
Jag lägger ut en fråga till er varje dag som jag själv kommer att svara på. (Men självklart är inte jag med i tävlingen!) Därefter ska ni också svara på samma fråga på er blogg och  i en kommentar länka till ert inlägg. Detta behöver ni endast göra vid den första frågan ni svarar på, sedan kikar jag in och räknar hur många frågor ni har besvarat när tävlingen är över. Och ni vill skriva många inlägg eftersom det ger er en extra lott i lotteriet i slutet! Glöm inte att lämna din mejl-adress så att jag kan kontakta dig om du vinner!

(Om det skulle vara så att du inte har en blogg men ändå vill vara med så kan du svara på varje fråga i en kommentar till det inlägget jag har skrivit. Alla kommentarer kommer att vara dolda tills tävlingens slut )

Tävlingen kommer att vara öppen från den 1/12 -13 till och med den 26/12 -13 så att alla som vill ska hinna svara på alla frågor! Sedan räknar jag ihop alla lotter och snart därefter publiceras vinnaren!

Men nu till det viktigaste! Priset!

Vinnaren får ett PRESENTKORT PÅ 100 kronor hos


http://www.bokus.com/includes/css/screen/bin/header_logo_1.0.png


Tävlingen är tyvärr endast öppen för adresser inom Sverige!

(Jag vet att jag är lite rörig så är det något som du inte förstår så är det bara att fråga så svarar jag!)


REGLER GÄLLER EJ LÄNGRE NYA REGLER HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar