måndag 9 december 2013

Nionde December: Bästa julkalendern jag har sett

Till skillnad från många andra så är inte min favorit "Mysteriet på Greveholm". Dock finns det ett par äldre t ex "Sunes Jul", "Pelle Svanslös", "När Karusellerna Sover" och "Julens Hjältar". Dessa gillar jag verkligen och de inger en speciell sorts julkänsla i kroppen. Men det finns också ett par nyare som jag tycker att de har lyckats mycket bra med: "En Riktig Jul" och "Tjuvarnas Jul". Jag är även mycket nöjd med årets julkalender om "Hedenhösarna" hittills!



Var med i min Julkalendertävling!

2 kommentarer:

  1. Svar: Åh, har jättemånga favoriter! Mysteriet på Greveholm (den gamla!), Julens Hjältar, Ronny och Julia, Trolltider, Dieselråttor och Sjömansmöss. Tycker även att årets julkalender är riktigt bra. :)

    SvaraRadera