fredag 13 december 2013

Trettonde December: Något som lyser upp tillvaron i decembermörkret

Förutom julafton och bra böcker så är det mycket annat som lyser upp december. Jullovet till exempel. Men vad jag verkligen gillar är när julkalendern börjar sändas på teven. En riktigt mysig känsla infinner sig då i kroppen och man blir bara glad. Det är något speciellt när man sätter sig i ett grupprum i skolan framför en dator alla kompisarna och tittar på det kvartslånga programmet på en dator! Sen älskar jag känslan när man ska börja fundera på julklappar (dock gör jag det redan i april...), vad som skulle passa vem och köpa dem och slå in dem fint. Det ÄLSKAR jag!
Var med i min Julkalendertävling!

1 kommentar:

  1. Svar: Håller med om julkalendern! Supermys! Gillar också att baka, pynta huset samt klä granen, tända en massa ljus, handla & slå in julklappar. :)

    SvaraRadera