söndag 16 februari 2014

Slutinlägg: Den olästa veckan

"Den olästa veckan" är ett initiativ för att uppmuntra människor därute till att under en vecka minska antalet olästa böcker som finns i deras bokhyllor.  



Så här har det gått:
Tja, jag trodde att jag skulle ha mer tid! Men så är det väl alltid med lov, man tycker att man har EN HEL VECKA på sig och sedan flyger dagarna bara iväg! Jag läste ut "Legend" hyfsat snabbt, men sedan tog plugget över och det tog ett tag innan jag läste ut "Stjärnmärkt". Idag tänkte jag att "Tja, jag kan väl börja läsa Hex Hall och se hur långt jag kommer..." Men sedan föll jag stenhårt för Hex Hall och läste hela skiten idag! Så jag är hyfsat nöjd med denna veckan ändå!

Antal böcker som jag läst denna vecka: 3
- Legend av Marie Lu
- Stjärnmärkt av Jessica Spotswood
- Hex Hall av Rachel Hawkins

Så här många olästa böcker äger jag nu: 14

Nu får jag börja skaffa hem nya böcker igen!

1 kommentar:

  1. Va skönt! Jag måste också läsa undan massor av böcker!

    SvaraRadera